Voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Elian Nibbeling - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Elian Nibbeling - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn in volle gang

Door: Elian Nibbeling

Blijf op de hoogte en volg Elian

30 December 2015 | Nederland, Zeddam

Over ruwweg 3 weken is het zo ver: Ik, de huismus en moederskind zelve, vertrekt voor 6 maanden naar Göteborg, Zweden, de tweede stad van het land. Daar ga ik wonen, eten en studeren. Dat laatste doe ik aan de Universiteit van Göteborg.

Aan deze universiteit ga ik 3 studies volgen:
- Contemporary adult education (7,5 EC)
- Teaching sustainable development in a Global Perspective (7,5 EC)
- Viking and Medieval Scandinavian History (15 EC)

Daarnaast woon ik iets buiten het centrum (4km fietsen) in een heel groot studentencomplex met zowel binnenlandse als buitenlandse studenten. Voorzien van een enorm groot nabij gelegen park, een supermarkt en 1km fietsen van de grootste pretpark van Scandinavië, Liseberg.

Zes maanden weg van huis, het zal mij benieuwen hoe het gaat!

Als je mijn blog/reis wil volgen, laat even een berichtje/appje/postduif achter met je e-mail adres!

Groetuh op handen en voetuh!

  • 04 Januari 2016 - 10:28

    Kees-Jan:

    Goede reis en heel veel plezier! Hopelijk zie je daar nog even wat sneeuw: dat zal hier niet meer gebeuren, ben ik bang... :-)
    Kees-Jan

  • 14 Januari 2016 - 19:46

    Petra Straub:

    Goede reis en geniet ervan !
    Graag blijven wij op de hoogte hoe het je daar vergaat !
    groetjes Bennie en Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elian

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 5417

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 10 Juni 2016

Studeren in Göteborg, Zweden

Landen bezocht: